2010年8月27日金曜日

T-シャツ!-T-shirts!
























このT-シャツは南アフリカから私と共に日本へやってきました!
私がアフリカに居たときに妊娠中だった お友達の赤ちゃんにあげよう!と思い、
無地のT-シャツを購入!
そして、生まれた赤ちゃんキキちゃんが 成長して、もうすぐT―シャツが着れそうなので、
絵を描きました!!
’’Don't touch Me!'' かわいすぎるんです!
だから、みんなキキちゃんを触りたくる!
だから選んだ言葉 ’’Don't touch Me! ’’


This T-shirt came from S.Africa with me!!
When I was there,my friend was a pregnant.
So I bought a small baby T-shirt and I was planning to draw something on it and give the baby!
And now the baby brew up so probably the time is coming soon when she can wear T-shirt.
So I drew for her!
''Don't touch Me!'' Because She's so cute!
So everybody wanna touch her and they do!
That's why I choosed this words ''Don't touch Me!''

























キキちゃんT-シャツを描き終えたところで、
もっともっと―描きたーい!!
自分にもヒンバ族T-シャツ!!
バックには。。宣伝!!笑
After I finished drawing for the baby,
I couldn't stop it.So I tried to draw on my T-shirt!
It's Himba mom and child.
And on the back of the T-shirt..I advertise of my company's website!!haha

0 件のコメント:

コメントを投稿