2010年8月28日土曜日

出会いはすごい!―an encounter is wonderful !

大変おめでたいです!
MID-FM76.1さん2周年記念です!!
本当におめでとうございます!!

そして、大変大変!うれしいことに記念生ライブパーティーに誘って頂きました!
声かけてくださり、本当にありがとうございます!
岩田さん!!
ジャン♪

Congratulation!!
Today is second anniversary of the founding of the radio company MID-FM!!
MID-FM76.1 have been making people happy for 2 years!!

And I was extremely happy to attend the party!
Thank you for inviting me!!
Mr.Iwata!!

Here he is♪












1番右にお立ちの方が 岩田さんです!
とても面白そうな魅力を放った方ですよね!
私が以前ラジオに出演させて頂いた際、
お話をさせて頂いた、MID-FM取締役の方です。
私にしたら、とても偉大な方なのに、私にいろんな事を話てくださり、
教えてくれるんですよ!
めちゃくちゃ、あったかい方です。
魅力を放ってるだけでなく、事実、魅力を放てるわけがわかります。


The man who stand right side is Mr.Iwata.
He seems so fabulous doesn't he!
When I talked on a radio,I met him.
He is working at MID-FM as a director.
He's really great person for me though he talk to me about a lot of things and teach me a lot of things for a life.
He's so warm.
NOT he seems a fabulous person! He Is!! a fabulous person!! as I could know and I could feel it after I talked him.


真中にお立ちの方はVikiさん!
今日生ライブ、トップバッターで深~くやわらか~い声で私を魅了した方です!
癒される歌声に心の奥、目の奥がドクドクしてしまいました。

There is a woman who is standing on a center of this photo!
Her name is Viki.
Today she sang on first stage!
She has really deep and so soft voice! I was impressed to listen to her voice!
My heart and the inner part of my eyes were pounding.













左2人は私の高校からの友達です!
彼女たちも、さすが私の友達!
MID-FMさんのパーティーを一緒にたのしんで、感動してくれました!


There two girls on the left side of this photo.
They are my friends since we were in high school.
That's just what one would expect of my friends!
They also enjoyed and got impressed this party together with me!


そのお隣のお二人は’’erico+’’さん!!
こちらの方も生ライブで私たちを興奮させてくれました!
このお写真でも、とっても美人な2人なのですが、
やはり、人が大好きなものに没頭しているときほど輝いてるときは ありませんね!
お2人とも演奏中、とびっきりの笑顔で、聞いているこっちまで笑顔が止まらない!
歌手、演奏者としてお客さんを魅了させるパワーも持ちつつ、
お客さんと一体になって、音楽、その時の時間を楽しもうとするパワーがとても素敵でした!


Next to my friends,There are two women who are ''erico+''
They also made us so exciting and happy by then songs!
Two of this women are so beautiful as you can see on this photo.
But When they sing and play them songs,they looks more beautiful !!
I'd love to see when someone is absorbed in one's hobby or what the person love.
''erico+'' showed us them skils as artist.It gave us positive power!
and also they made a good time with listeners. Enjoyed music together!


本当に出会いって素敵ですね!

とんでもなく大きなパワーを頂きます。

また、すべてに対しての意欲が倍増です!

感動をくださった方々にうれしいことが起きますように。。

私自身、直接その方々にパワーがお返しできなくとも、
いつか、だれかに同じことができますように。。


An encounter is really wonderful !
I can get a wonderful power from people!!
And I can use it to what I'm doing and what I want to do!!
I hope a big happiness is coming to people who gave me a wonderful power..
And If It's difficult to I give the power for them,I wish oneday I can do that for someone..as like people did it to me..

0 件のコメント:

コメントを投稿