2010年10月9日土曜日

建築展NAGOYA2010





















3日間の建築展もついに最終日。
いろんな方が私を訪れてくれて、いろんな出会いがあって、
いろんな意見が聞けて、いろんな物をみて、、、
本当に楽しい3日間でした。
この人とこんな話をしたなあ。。と思い出すとこれからについての
意欲が増します!
この3日間で得た感覚、出会い、、
ずーーーっと大切にする!
話をしてもらえるってうれしいです!
話を聞いてもらえるってうれしいです!
私に建築展の参加のチャンスをくれた、
クレーベンさん。
いろんな説明をしてくださったり、私の話を聞いてくれた企業の方々。
名古屋市内、また遠方から見えて私の絵の前で足をとめてくださった、
一般の方々。
本当にありがとうございました!!
今回の経験や縁をこれからにつなげます!!
I had really good time this for 3 days at the event.
People visited me , I could meet new people
and I could hear many opinions for my work,
I could see many things.
I remember the time when I talked to people at this event.
It give me a full of drive to live my life with my company!!
I never forget today!!
I'm so glad when someone talk to me seriously.
I'm so glad when someone listen to me seriouly.
Thank you for the company that gave me a chance to me attend this event.
Thank you for some companies that explained to me about the company and listen to me well.
Thank you for people who came to the event and dropped at my place.
I'm gonna use this exprience at this event for my future!!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿