2010年10月5日火曜日

MID-FM 76.1

MID-FM76.1さん、本当にありがとうございました!
Thank you so much for MID-FM76.1!!


















今日は大変貴重な時間をMid-FM 76.1さんより頂き、
土壁についてお話させて頂きました!
私は’’伝えたい伝えたい!’’という気持ちが先走り、
文がはちゃめちゃになってしまったのにも関わらず、
さすがです!!DJ駒村さん!!
本当に上手に私をリードしてくださりました!
さすがプロです!!



I talked about Tuchikabe on a radio Mid-FM76.1,
but my talking was terrible.Even me confused what I said.
But DJ Komamura guided me so well!! He is a professional of DJ!!
















またまた写真を一緒に撮ってもらいました!
私の左側にみえる岩田さん!
岩田さんは本当に私の心にとっても響く言葉をくれる方です。
そして今回のチャンスをくださったのも岩田さん!
感謝感激!


I could take a picture again with the guy!
The guy is standing left side of me on the picture.
Always he is giving me a nice word and it can come to my heart.
This time he gave me a chance to talk on the radio!
Thank you so much!!



そして、神崎さん!(私の右の方)
Uscream についてたくさん説明してくださりました。
本当に今の時代ワールドワイドすぎますね!!
恐ろしいくらいに!!

And there is a guy who is standing my right side on the picture.
He explained about Uscream for me.
Now electric things are so scard.It's so improving first!!!







そしてそして、今回とってもラッキーだった彼!!
Chris! 
彼と私は南アフリカで出会い、ついに!
日本に興味深々の彼がジンバブエから日本に来たのです!
彼はMusic Artist! どんなジャンルでもOKですが、
力を入れているのはHiphop、R&Bです。
歌う!作曲!作詞!コンピュータでの音作り!1曲を全て1人でつくります。
そんな彼が今やりたいこと!
日本のArtist とコラボすることです。
ぜひ、興味のある方連絡ください。
本当に本当に今日もとっても楽しい日でした!
And and!! There is a lucky guy whoes name is Chris!!
I met him in CapeTown.
Finaly he came to japan to try to work with his music.
He is really interested in Japan.
He's a singer and especialy he's working with Hiphop and R&B.
But he can work with every type of songs!!
He's making a lyrics,beats and singing!!
He can do everything for making a song!!
He wants to make a song with Japanese music artist.
So If you are interested in his songs,please call me.
Today also It was good day!!

2 件のコメント:

  1. Hey my buddy
    i've been enjoying reading your posts. Keep us updating!!!!
    You are talented and i look forward to discovering your countless talents more and more!!!

    Reika

    返信削除
  2. To:Reika
    Thank you for giving me comment!
    I'm so happy!!
    You are giving me a big power!!
    Let's keep own pace and dream come true!!

    返信削除