2010年10月7日木曜日

建築展NAGOYA2010

1日目!
The first day of a event call ''Kenchikuten2010NAGOYA''












































韓国の金 度均さん!
韓国でこのようなアートを見たことがないと、
興味をもってくださいました。
この色がとても魅力的だといっていただき、
うれしさが隠せませんでした。

He is Mr.Kim Do Gyun from Korea!
I heard that there isn't Tuchikabe art in Korea.
So he is interested in it.
He told me ''this work is wonderful''
I'm so happy to hear that!! I couldn't hide my happiness.











介護の研修で私にいろんなことを教えてくださった加藤さん!
研修時にほんの数時間しか一緒にいたことがないのに、
その出会いを大切にしてくださり、建築展にも足を運んでくださいました。

She tought me how to take care of old people.
Even we have ever met for a few hours when I was on a training to take care of old people.
She came to this event!!! That's so awesome!!












高校からの大切なお友達!
もうすっかりママになり、ききちゃんを連れて旦那さんときてくれました。

She is my friend since I was in high school.
She came to the event with her husband and them baby!

ほかにも1日目にして、
会場では、たくさんの方々の出会いがあり、
私は興奮しっぱなしでした。

そして、たくさんの人目のふれるとこでの土壁アート。
新しい感覚で心が躍りましたね~~!

これから2日間もどうなるか、たのしみです!!


I had a chance to meet a lot of people and I met a lot of people today.
I was exciting all the time today.
And it was my first time to make Tuchikabe infrom of people.
I felt new feeling that made me excting more!!

I'm looking forward to what'll happen for 2 more days at the event!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿