2010年10月8日金曜日

建築展NAGOYA2010

水耕研究をしてみえる 村井邦彦 さん!
水に野菜をつけて、酸素を根から与えて野菜を育てるんですよ!
私も挑戦してみたくなりました!
He is Mr.Murai. He is researching about hydroponic.
I knew there is a way to grow up some vegitables in the water with H2O.
I want to try to do that!














川名駅ちかくにある、
比呂の とんかつ屋さん の2人が来てくれました!
11月からは うなぎ屋さんをオープンするんですよ!
とんかつ屋さんがとーーってもおいしいから、
うなぎもおいしいんだろうな。。
いっつも元気はつらつな2人!建築展へもにこにこできてくれました!
They have a Tonkatu restaurant near Kawana station.
They are gonna open new eel restaurant on first on Novenber!
I love them Tonkatu.So I'm sure them eel food must be delicious!
They are always fine!! They came here with big smail!!


お客さんに土壁塗りも体験していただきました!
挑戦してもらえて、うれしかったです!
実際に土に触れて何か感じてもらえるのが一番うれしいですね!!
People tried to make Tuchikabe at this event!
I was so happy to people try to do that!!
That's my one of happiness people touch Tuchikabe and they feel something good!!























0 件のコメント:

コメントを投稿