2010年11月7日日曜日

ついにオープン!






















ついにオープンしました!
うなぎ家 比呂野!!

私の家族のような存在の比呂野家が’’とんかつ 比呂野’’に引き続き、
’’うなぎ家 比呂野’’をオープンしました!

Finaly A restaurant was opened!!
It's called ''Unagiya Hirono''(Unagi=an eel)
My friend's family(They are like my family) already have a restaurant is called ''Tonkatsu Hirono'' but they founded a new restaurant on this time!!















見てください!
とても生き生きした うなぎ!!
元気すぎてなんども器から飛び出そうとしてました!

Look at this photo!!
Can you see eels? They were so fine and so flesh!!
Every eels were trying to get out from the bucket!

















炭火で焼いたうなぎのにおいがたまらない!!
よだれが溢れそうでした。
早くたべたい!と思いながら、ぐっとこらえパシャと撮った1枚!
早く中が見たい!!

The smell of the eels that was cooked killed me!!
The mere smell of it made my mouth water.
I really wanted to eat it first,but I just hang on for a minute and took this picture!
You can't wait to open the lid can you?hehe

















すーごくおいしかった!最高だった!
店長さんのお店、料理に対する気持ちをめちゃくちゃ感じた!

It was so delicious!! and awesome!!
I could feel the owner's heart for the restaurant!!

ぜひ!比呂野のウェブサイトもご覧になり、
ぜひ!足をお運びください!
ぜひ!うなぎ食べてください!
!!!!
とんかつもたまらないですよ!!
ぜひ!とんかつも食べてください!
!!!!
比呂野の喫茶店にある、とんかつサンドもたまらないですよ!
ぜひ!とんかつサンドも食べてください!

かならず幸せ。。そして必ず元気になれるお店です。
比呂野大好き!!

Please check this website!
Please drop in Hirono by all means!
I'm sure you can get a happinss and you can be a person of great vigor!!
I love Hirono!!

Web site:http://nagoya-hirono.com

0 件のコメント:

コメントを投稿